Oficialus pavadinimas: Individuali įmonė

Individuali įmonė Įmonės kodas 163652255

Individuali įmonė PVM kodas LT100002489213 nuo 2006-08-01 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Individuali įmonė (draudėjo kodas 675285, mokesčių mokėtojo kodas 163652255) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Individuali įmonė (163652255) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 953 886
2023-06 4 843 793
2023-05 5 805 932
2023-04 5 843 973
2023-03 5 843 973
2023-02 5 843 973
2023-01 5 843 973
2022-12 5 543 631
2022-11 5 595 697
2022-10 5 570 670
2022-09 4 551 510
2022-08 5 605 708
2022-07 5 603 705
2022-06 5 605 708
2022-05 5 545 635
2022-04 5 605 708
2022-03 5 559 658
2022-02 5 605 708
2022-01 5 536 624
2021-12 5 511 594
2021-11 5 483 560
2021-10 5 535 623
2021-09 5 535 623
2021-08 5 644 739
2021-07 5 644 739
2021-06 5 625 719
2021-05 5 570 656
2021-04 5 644 735
2021-03 5 644 735
2021-02 5 644 735
2021-01 5 644 735
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų