Oficialus pavadinimas: "Ančiuvis", UAB

"Ančiuvis", UAB Įmonės kodas 163332547

"Ančiuvis", UAB PVM kodas LT633325410 nuo 1999-09-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ančiuvis", UAB (draudėjo kodas 332810, mokesčių mokėtojo kodas 163332547) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Ančiuvis", UAB (163332547) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 750 701
2024-02 4 750 701
2024-01 4 687 647
2023-12 4 497 455
2023-11 3 - -
2023-10 4 688 639
2023-09 4 755 706
2023-08 4 757 706
2023-07 4 755 698
2023-06 5 573 669
2023-05 5 575 671
2023-04 5 535 621
2023-03 4 510 468
2023-02 5 402 468
2023-01 5 519 611
2022-12 5 543 659
2022-11 5 556 675
2022-10 5 545 661
2022-09 5 545 661
2022-08 5 545 661
2022-07 5 549 666
2022-06 5 557 676
2022-05 5 485 588
2022-04 4 498 484
2022-03 4 506 491
2022-02 4 467 453
2022-01 5 406 493
2021-12 5 571 693
2021-11 5 470 570
2021-10 5 536 650
2021-09 5 534 648
2021-08 5 539 654
2021-07 5 535 650
2021-06 5 474 576
2021-05 5 475 576
2021-04 6 635 882
2021-03 6 499 688
2021-02 6 499 688
2021-01 6 499 688
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų