Oficialus pavadinimas: "Gargždų komunalinės paslaugos", UAB

"Gargždų komunalinės paslaugos", UAB Įmonės kodas 163112191

"Gargždų komunalinės paslaugos", UAB PVM kodas LT631121917 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gargždų komunalinės paslaugos", UAB (draudėjo kodas 331856, mokesčių mokėtojo kodas 163112191) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-05 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Gargždų komunalinės paslaugos", UAB (163112191) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 6 1,056 1,443
2022-12 12 2,812 7,705
2022-11 16 1,350 4,932
2022-10 16 831 3,034
2022-09 17 865 3,364
2022-08 17 928 3,606
2022-07 18 839 3,421
2022-06 18 819 3,353
2022-05 19 868 3,763
2022-04 19 916 3,981
2022-03 20 907 4,160
2022-02 20 744 3,411
2022-01 20 882 4,047
2021-12 22 1,035 5,278
2021-11 24 791 4,362
2021-10 26 902 5,461
2021-09 30 1,009 6,931
2021-08 32 841 6,161
2021-07 31 782 5,504
2021-06 29 787 5,182
2021-05 24 876 4,751
2021-04 25 877 4,970
2021-03 23 916 4,816
2021-02 23 892 4,684
2021-01 26 906 5,364
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų