Oficialus pavadinimas: "Marsera", UAB

"Marsera", UAB Įmonės kodas 162758120

"Marsera", UAB PVM kodas LT627581219 nuo 2022-09-27 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Marsera", UAB (draudėjo kodas 804190, mokesčių mokėtojo kodas 162758120) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Marsera", UAB (162758120) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 595 942
2024-08 7 595 942
2024-07 7 600 949
2024-06 7 594 940
2024-05 7 596 943
2024-04 7 595 942
2024-03 7 595 941
2024-02 7 502 784
2024-01 6 542 719
2023-12 6 519 688
2023-11 7 517 811
2023-10 8 470 849
2023-09 7 539 853
2023-08 7 539 853
2023-07 7 537 851
2023-06 7 539 828
2023-05 7 539 828
2023-04 8 451 789
2023-03 7 427 637
2023-02 7 424 633
2023-01 7 426 636
2022-12 7 364 544
2022-11 6 230 295
2022-10 5 249 267
2022-09 5 128 140
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų