Oficialus pavadinimas: IĮ "AUKSORA"

IĮ "AUKSORA" Įmonės kodas 162751670

IĮ "AUKSORA" PVM kodas LT100002887616 nuo 2007-02-22 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje IĮ "AUKSORA" (draudėjo kodas 803346, mokesčių mokėtojo kodas 162751670) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

IĮ "AUKSORA" (162751670) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 677 950
2024-02 6 677 950
2024-01 6 677 950
2023-12 6 704 989
2023-11 6 704 989
2023-10 6 704 989
2023-09 6 704 989
2023-08 6 660 933
2023-07 6 666 964
2023-06 6 666 964
2023-05 5 720 867
2023-04 5 662 796
2023-03 5 720 867
2023-02 5 720 867
2023-01 6 700 1,013
2022-12 6 637 917
2022-11 6 583 839
2022-10 6 608 875
2022-09 6 631 909
2022-08 6 602 866
2022-07 6 576 830
2022-06 8 596 1,131
2022-05 7 532 873
2022-04 7 504 845
2022-03 7 559 926
2022-02 7 500 832
2022-01 8 450 862
2021-12 7 521 854
2021-11 7 486 803
2021-10 7 451 750
2021-09 7 486 803
2021-08 7 521 854
2021-07 6 501 699
2021-06 6 588 813
2021-05 6 501 695
2021-04 6 450 630
2021-03 5 473 558
2021-02 5 473 558
2021-01 5 457 539
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų