Oficialus pavadinimas: "Navida", UAB

"Navida", UAB Įmonės kodas 162736191

"Navida", UAB PVM kodas LT627361917 nuo 2003-12-01 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Navida", UAB (draudėjo kodas 391941, mokesčių mokėtojo kodas 162736191) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Navida", UAB (162736191) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 830 918
2024-02 5 965 1,082
2024-01 5 969 1,086
2023-12 5 884 991
2023-11 5 884 992
2023-10 5 873 977
2023-09 5 886 994
2023-08 5 893 1,001
2023-07 5 886 993
2023-06 5 886 993
2023-05 5 887 995
2023-04 5 877 983
2023-03 5 887 994
2023-02 5 874 981
2023-01 5 880 987
2022-12 5 776 868
2022-11 5 772 863
2022-10 5 692 779
2022-09 5 778 870
2022-08 5 778 870
2022-07 5 719 800
2022-06 5 776 868
2022-05 5 780 872
2022-04 5 744 830
2022-03 5 757 844
2022-02 5 736 825
2022-01 5 663 748
2021-12 5 689 769
2021-11 5 686 766
2021-10 5 690 770
2021-09 5 687 766
2021-08 5 661 736
2021-07 5 688 767
2021-06 5 590 663
2021-05 5 563 634
2021-04 5 659 736
2021-03 4 677 611
2021-02 5 620 695
2021-01 5 564 635
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų