Oficialus pavadinimas: LINOS GEČIENĖS ĮMONĖ

LINOS GEČIENĖS ĮMONĖ Įmonės kodas 162589122

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje LINOS GEČIENĖS ĮMONĖ (draudėjo kodas 391513, mokesčių mokėtojo kodas 162589122) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

LINOS GEČIENĖS ĮMONĖ (162589122) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 854 756
2022-12 4 772 684
2022-11 4 772 684
2022-10 4 772 684
2022-09 4 561 497
2022-08 4 772 684
2022-07 4 486 427
2022-06 4 772 684
2022-05 4 774 686
2022-04 4 763 676
2022-03 4 772 684
2022-02 4 601 524
2022-01 4 722 641
2021-12 4 716 631
2021-11 4 695 613
2021-10 4 695 613
2021-09 4 695 613
2021-08 4 702 619
2021-07 4 695 613
2021-06 4 695 613
2021-05 4 695 613
2021-04 4 704 622
2021-03 4 697 615
2021-02 4 695 613
2021-01 4 695 613
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų