Oficialus pavadinimas: "Kednetas", UAB

"Kednetas", UAB Įmonės kodas 161766438

"Kednetas", UAB PVM kodas LT100002721718 nuo 2006-12-01 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kednetas", UAB (draudėjo kodas 418544, mokesčių mokėtojo kodas 161766438) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Kednetas", UAB (161766438) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 632 586
2024-02 4 490 448
2024-01 4 621 575
2023-12 3 - -
2023-11 4 457 419
2023-10 4 507 467
2023-09 4 585 542
2023-08 4 585 542
2023-07 4 580 538
2023-06 4 589 546
2023-05 4 585 542
2023-04 4 585 542
2023-03 4 585 542
2023-02 4 585 542
2023-01 4 585 542
2022-12 4 509 472
2022-11 4 509 472
2022-10 4 509 472
2022-09 4 509 472
2022-08 4 648 607
2022-07 4 646 605
2022-06 4 646 605
2022-05 4 667 623
2022-04 4 655 613
2022-03 4 595 559
2022-02 4 786 742
2022-01 4 859 814
2021-12 4 950 889
2021-11 3 - -
2021-10 4 888 837
2021-09 4 953 892
2021-08 4 1,038 975
2021-07 4 940 880
2021-06 4 940 880
2021-05 4 940 880
2021-04 4 822 766
2021-03 4 940 880
2021-02 4 842 785
2021-01 4 940 880
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų