Oficialus pavadinimas: Kūlupėnų bendruomenės centras "Kūlupėnai"

Kūlupėnų bendruomenės centras "Kūlupėnai" Įmonės kodas 161745643

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kūlupėnų bendruomenės centras "Kūlupėnai" (draudėjo kodas 934144, mokesčių mokėtojo kodas 161745643) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 14 darbuotojai (apdraustieji).

Kūlupėnų bendruomenės centras "Kūlupėnai" (161745643) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 14 1,157 3,882
2024-08 16 1,107 4,210
2024-07 16 1,105 4,205
2024-06 15 1,157 4,116
2024-05 14 1,168 3,859
2024-04 14 1,211 4,010
2024-03 12 1,284 3,650
2024-02 10 1,421 3,354
2024-01 9 1,476 3,130
2023-12 9 1,515 3,213
2023-11 10 1,233 2,868
2023-10 9 1,370 2,856
2023-09 9 1,383 2,894
2023-08 11 1,355 3,462
2023-07 11 1,258 3,219
2023-06 9 1,423 3,029
2023-05 9 1,351 2,847
2023-04 9 1,447 3,024
2023-03 9 1,323 2,773
2023-02 9 1,325 2,773
2023-01 9 1,332 2,790
2022-12 10 1,109 2,570
2022-11 9 1,053 2,201
2022-10 10 993 2,330
2022-09 9 1,080 2,286
2022-08 11 1,006 2,586
2022-07 9 1,092 2,283
2022-06 9 1,110 2,317
2022-05 10 1,013 2,344
2022-04 10 912 2,111
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų