Oficialus pavadinimas: IĮ "KĖDAINIŲ PREKYBA"

IĮ "KĖDAINIŲ PREKYBA" Įmonės kodas 161653629

IĮ "KĖDAINIŲ PREKYBA" PVM kodas LT616536219 nuo 2002-12-01 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje IĮ "KĖDAINIŲ PREKYBA" (draudėjo kodas 410758, mokesčių mokėtojo kodas 161653629) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

IĮ "KĖDAINIŲ PREKYBA" (161653629) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 582 549
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 5 588 670
2022-11 5 562 638
2022-10 5 512 593
2022-09 5 506 589
2022-08 5 622 714
2022-07 5 576 660
2022-06 5 636 727
2022-05 5 608 699
2022-04 5 503 566
2022-03 5 641 734
2022-02 5 610 696
2022-01 5 627 717
2021-12 5 516 595
2021-11 5 461 524
2021-10 5 515 586
2021-09 5 446 502
2021-08 5 569 652
2021-07 5 558 638
2021-06 5 558 638
2021-05 5 567 649
2021-04 5 565 647
2021-03 5 568 650
2021-02 5 540 616
2021-01 5 543 619
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų