Oficialus pavadinimas: "Gražus kiemas", UAB

"Gražus kiemas", UAB Įmonės kodas 161168177

"Gražus kiemas", UAB PVM kodas LT611681716 nuo 2005-04-11 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Gražus kiemas", UAB (draudėjo kodas 411393, mokesčių mokėtojo kodas 161168177) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Gražus kiemas", UAB (161168177) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 4 701 645
2023-10 4 745 684
2023-09 4 745 684
2023-08 4 745 684
2023-07 4 745 684
2023-06 4 745 684
2023-05 5 776 877
2023-04 5 676 757
2023-03 4 745 659
2023-02 4 532 454
2023-01 3 - -
2022-12 4 529 472
2022-11 4 585 519
2022-10 4 590 525
2022-09 4 675 596
2022-08 4 640 567
2022-07 4 675 596
2022-06 4 675 596
2022-05 4 675 596
2022-04 4 675 596
2022-03 4 675 596
2022-02 4 658 582
2022-01 4 675 596
2021-12 4 617 545
2021-11 4 617 545
2021-10 4 617 545
2021-09 4 617 545
2021-08 4 617 545
2021-07 4 617 545
2021-06 4 617 545
2021-05 7 547 835
2021-04 7 644 977
2021-03 6 317 405
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų