Oficialus pavadinimas: Kupiškio rajono neįgaliųjų draugija

Kupiškio rajono neįgaliųjų draugija Įmonės kodas 160191625

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kupiškio rajono neįgaliųjų draugija (draudėjo kodas 177741, mokesčių mokėtojo kodas 160191625) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Kupiškio rajono neįgaliųjų draugija (160191625) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 596 662
2024-02 5 522 582
2024-01 4 687 621
2023-12 5 739 842
2023-11 5 516 588
2023-10 5 579 661
2023-09 5 517 583
2023-08 5 594 677
2023-07 5 499 565
2023-06 5 589 671
2023-05 5 595 679
2023-04 5 510 581
2023-03 5 559 644
2023-02 2 - -
2023-01 1 - -
2022-12 7 154 237
2022-11 7 154 238
2022-10 7 177 272
2022-09 7 158 244
2022-08 7 168 259
2022-07 7 176 271
2022-06 8 130 228
2022-05 7 173 266
2022-04 7 165 254
2022-03 5 178 196
2022-02 5 208 228
2022-01 5 193 212
2021-12 6 205 271
2021-11 6 209 276
2021-10 7 179 276
2021-09 7 187 289
2021-08 6 204 270
2021-07 6 209 276
2021-06 7 175 270
2021-05 7 175 269
2021-04 7 184 283
2021-03 7 178 274
2021-02 5 222 244
2021-01 5 231 254
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų