Oficialus pavadinimas: "Fileda", UAB

"Fileda", UAB Įmonės kodas 159994769

"Fileda", UAB PVM kodas LT599947610 nuo 2003-02-17 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Fileda", UAB (draudėjo kodas 433453, mokesčių mokėtojo kodas 159994769) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Fileda", UAB (159994769) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 419 378
2024-02 4 417 376
2024-01 4 421 381
2023-12 4 390 353
2023-11 4 391 354
2023-10 4 392 355
2023-09 4 392 355
2023-08 4 399 361
2023-07 4 390 353
2023-06 4 392 355
2023-05 4 394 357
2023-04 4 367 330
2023-03 5 635 695
2023-02 5 407 451
2023-01 5 410 455
2022-12 5 356 410
2022-11 5 371 428
2022-10 5 340 390
2022-09 5 348 400
2022-08 5 362 417
2022-07 5 500 584
2022-06 5 809 960
2022-05 5 386 446
2022-04 5 808 959
2022-03 5 810 961
2022-02 5 807 957
2022-01 5 790 939
2021-12 5 760 903
2021-11 5 818 973
2021-10 5 352 415
2021-09 5 404 470
2021-08 5 384 447
2021-07 5 402 468
2021-06 5 402 468
2021-05 5 402 468
2021-04 5 380 442
2021-03 5 367 426
2021-02 5 398 463
2021-01 5 400 465
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų