Oficialus pavadinimas: E. NACEVIČIAUS FIRMA "EDMETA"

E. NACEVIČIAUS FIRMA "EDMETA" Įmonės kodas 159982795

E. NACEVIČIAUS FIRMA "EDMETA" PVM kodas LT599827917 nuo 2000-01-01 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje E. NACEVIČIAUS FIRMA "EDMETA" (draudėjo kodas 432061, mokesčių mokėtojo kodas 159982795) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

E. NACEVIČIAUS FIRMA "EDMETA" (159982795) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų