Oficialus pavadinimas: "Laumarta", UAB

"Laumarta", UAB Įmonės kodas 159972872

"Laumarta", UAB PVM kodas LT599728716 nuo 1998-12-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Laumarta", UAB (draudėjo kodas 451035, mokesčių mokėtojo kodas 159972872) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Laumarta", UAB (159972872) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 653 634
2024-02 4 653 634
2024-01 4 653 634
2023-12 4 588 571
2023-11 4 588 571
2023-10 4 588 571
2023-09 4 588 571
2023-08 4 588 571
2023-07 4 588 571
2023-06 4 588 571
2023-05 4 588 571
2023-04 4 588 571
2023-03 4 588 571
2023-02 4 588 571
2023-01 4 588 571
2022-12 4 512 491
2022-11 4 512 491
2022-10 4 502 481
2022-09 4 512 491
2022-08 4 512 491
2022-07 4 512 491
2022-06 4 512 491
2022-05 4 512 491
2022-04 4 512 491
2022-03 4 512 491
2022-02 4 512 491
2022-01 3 - -
2021-12 4 412 390
2021-11 4 441 417
2021-10 4 441 417
2021-09 4 441 417
2021-08 4 441 417
2021-07 4 441 417
2021-06 4 441 417
2021-05 4 441 417
2021-04 4 441 417
2021-03 4 441 417
2021-02 4 441 417
2021-01 4 441 417
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų