Oficialus pavadinimas: Judėjimo "Stabdyk nusikalstamumą" Kauno regiono skyrius

Judėjimo "Stabdyk nusikalstamumą" Kauno regiono skyrius Įmonės kodas 159944022

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Judėjimo "Stabdyk nusikalstamumą" Kauno regiono skyrius (draudėjo kodas 437515, mokesčių mokėtojo kodas 159944022) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Judėjimo "Stabdyk nusikalstamumą" Kauno regiono skyrius (159944022) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 4 500 426
2022-11 4 383 327
2022-10 4 383 327
2022-09 4 383 327
2022-08 4 383 327
2022-07 4 383 327
2022-06 3 - -
2022-05 4 421 390
2022-04 4 386 356
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų