Oficialus pavadinimas: Kauno skalbykla, UAB

Kauno skalbykla, UAB Įmonės kodas 158889480

Kauno skalbykla, UAB PVM kodas LT588894811 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kauno skalbykla, UAB (draudėjo kodas 110226, mokesčių mokėtojo kodas 158889480) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-07 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).

Kauno skalbykla, UAB (158889480) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-07 13 605 1,794
2023-06 11 1,254 3,137
2023-05 17 1,178 4,518
2023-04 21 1,325 6,420
2023-03 22 952 4,720
2023-02 20 930 4,177
2023-01 22 931 4,645
2022-12 22 821 4,120
2022-11 20 986 4,500
2022-10 23 1,030 5,405
2022-09 23 880 4,608
2022-08 21 916 4,322
2022-07 21 956 4,513
2022-06 22 959 4,767
2022-05 23 1,097 5,729
2022-04 22 1,030 5,182
2022-03 22 1,057 5,350
2022-02 21 1,025 4,904
2022-01 21 944 4,560
2021-12 22 865 4,326
2021-11 20 970 4,387
2021-10 25 1,018 5,773
2021-09 26 856 5,008
2021-08 27 1,016 6,178
2021-07 25 988 5,654
2021-06 28 888 5,654
2021-05 33 731 5,433
2021-04 35 711 5,599
2021-03 37 778 6,492
2021-02 28 791 5,023
2021-01 34 800 6,125
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų