Oficialus pavadinimas: "Jurbarkų mėsa", UAB

"Jurbarkų mėsa", UAB Įmonės kodas 158249726

"Jurbarkų mėsa", UAB PVM kodas LT582497219 nuo 1994-12-01 (prieš 29 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jurbarkų mėsa", UAB (draudėjo kodas 401203, mokesčių mokėtojo kodas 158249726) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 21 darbuotojai (apdraustieji).

"Jurbarkų mėsa", UAB (158249726) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 21 1,034 5,084
2024-02 20 1,081 5,063
2024-01 22 1,042 5,397
2023-12 22 985 5,074
2023-11 21 1,042 5,128
2023-10 20 1,008 4,759
2023-09 19 533 2,425
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 1 - -
2021-10 2 - -
2021-09 39 2,703 24,723
2021-08 38 725 6,414
2021-07 41 719 6,868
2021-06 43 723 7,218
2021-05 42 709 6,923
2021-04 42 723 7,057
2021-03 42 706 6,887
2021-02 41 724 6,893
2021-01 41 702 6,672
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų