Oficialus pavadinimas: "Jaudlė", UAB

"Jaudlė", UAB Įmonės kodas 157683958

"Jaudlė", UAB PVM kodas LT100013313510 nuo 2020-08-15 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jaudlė", UAB (draudėjo kodas 279491, mokesčių mokėtojo kodas 157683958) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Jaudlė", UAB (157683958) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 5 602 728
2024-04 3 - -
2024-03 4 733 710
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 5 520 632
2023-10 5 510 619
2023-09 4 647 628
2023-08 5 535 647
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 654 634
2023-04 3 - -
2023-03 4 572 554
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 6 373 544
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 552 535
2022-04 3 - -
2022-03 5 365 442
2022-02 4 494 480
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 6 324 472
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 6 333 485
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų