Oficialus pavadinimas: "IRALAS", UAB

"IRALAS", UAB Įmonės kodas 157666318

"IRALAS", UAB PVM kodas LT100001382416 nuo 2005-01-14 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "IRALAS", UAB (draudėjo kodas 278157, mokesčių mokėtojo kodas 157666318) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"IRALAS", UAB (157666318) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 2 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 4 650 636
2024-02 5 598 741
2024-01 5 786 975
2023-12 5 602 744
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 777 770
2023-05 4 861 855
2023-04 4 746 715
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 523 508
2022-11 4 746 716
2022-10 4 646 629
2022-09 4 573 545
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 655 622
2021-06 7 694 1,173
2021-05 6 669 963
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų