Oficialus pavadinimas: E. SINKEVIČIENĖS FIRMA "EISINTA"

E. SINKEVIČIENĖS FIRMA "EISINTA" Įmonės kodas 157008117

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje E. SINKEVIČIENĖS FIRMA "EISINTA" (draudėjo kodas 830328, mokesčių mokėtojo kodas 157008117) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

E. SINKEVIČIENĖS FIRMA "EISINTA" (157008117) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 524 586
2024-02 5 523 586
2024-01 4 577 506
2023-12 4 517 441
2023-11 4 437 373
2023-10 4 415 355
2023-09 5 359 383
2023-08 4 419 357
2023-07 6 378 498
2023-06 6 387 511
2023-05 5 454 500
2023-04 5 457 503
2023-03 5 397 434
2023-02 4 431 375
2023-01 6 518 675
2022-12 6 309 398
2022-11 4 420 357
2022-10 4 390 331
2022-09 5 328 349
2022-08 4 427 363
2022-07 6 282 362
2022-06 6 309 397
2022-05 7 314 478
2022-04 7 433 671
2022-03 7 314 483
2022-02 8 396 697
2022-01 8 388 681
2021-12 8 384 673
2021-11 8 372 653
2021-10 8 338 593
2021-09 9 337 662
2021-08 9 312 609
2021-07 7 301 454
2021-06 7 368 548
2021-05 7 345 513
2021-04 8 338 581
2021-03 8 360 623
2021-02 8 316 548
2021-01 6 320 417
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų