Oficialus pavadinimas: P. BELEJEVO INDIVIDUALI ĮMONĖ

P. BELEJEVO INDIVIDUALI ĮMONĖ Įmonės kodas 156742930

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje P. BELEJEVO INDIVIDUALI ĮMONĖ (draudėjo kodas 423502, mokesčių mokėtojo kodas 156742930) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

P. BELEJEVO INDIVIDUALI ĮMONĖ (156742930) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 906 1,100
2024-02 5 904 1,097
2024-01 5 904 1,098
2023-12 5 858 1,042
2023-11 5 869 1,054
2023-10 5 859 1,043
2023-09 5 816 990
2023-08 5 816 990
2023-07 5 799 970
2023-06 5 824 999
2023-05 5 821 997
2023-04 5 809 982
2023-03 5 812 985
2023-02 5 809 982
2023-01 5 817 991
2022-12 5 648 784
2022-11 5 647 782
2022-10 5 656 794
2022-09 5 659 797
2022-08 5 648 784
2022-07 5 647 782
2022-06 5 648 784
2022-05 4 780 754
2022-04 5 632 765
2022-03 5 632 765
2022-02 5 596 721
2022-01 5 636 769
2021-12 5 560 675
2021-11 5 560 675
2021-10 5 560 675
2021-09 5 560 675
2021-08 5 560 675
2021-07 5 560 675
2021-06 5 560 675
2021-05 5 560 675
2021-04 5 560 675
2021-03 5 560 675
2021-02 5 560 675
2021-01 5 560 675
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų