Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "Achema", AB (draudėjo kodas 420107, mokesčių mokėtojo kodas 156667399) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:
-
2025-10 mėnesio gale dirbo 1089 darbuotojai (apdraustieji)
-
Paskutinių 12 mėnesių vidurkis yra 1112 darbuotojų (apdraustųjų)
-
2025-10 mėnesio gale dirbo
2.07%
mažiau
darbuotojų (apdraustųjų) kaip 12 mėn. vidurkis
-
Prieš metus, 2024-10 mėnesio gale, dirbo 1139 darbuotojai (apdraustieji)
-
2025-10 mėnesio gale dirbo
4.39%
mažiau
darbuotojų (apdraustųjų) kaip prieš metus
Įmonėje "Achema", AB:
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo 2389 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo vidurkis yra 2448 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo mediana yra 2369.5 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
2.41%
mažesnis
nei 12 mėn. vidurkis
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
0.8%
didesnis
nei 12 mėn. mediana
-
Prieš metus, 2024-10 mėnesį, vidutinis atlyginimas buvo 2259 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
5.75%
didesnis
nei prieš metus
"Achema", AB (156667399) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
|
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
|
2025-10
|
1089
|
2,389
|
591,547
|
|
2025-09
|
1092
|
2,452
|
610,061
|
|
2025-08
|
1094
|
2,462
|
616,253
|
|
2025-07
|
1103
|
2,318
|
584,940
|
|
2025-06
|
1109
|
2,288
|
580,929
|
|
2025-05
|
1113
|
2,355
|
601,087
|
|
2025-04
|
1114
|
2,384
|
607,635
|
|
2025-03
|
1117
|
2,423
|
618,530
|
|
2025-02
|
1119
|
2,335
|
597,070
|
|
2025-01
|
1125
|
2,367
|
608,570
|
|
2024-12
|
1132
|
3,149
|
807,616
|
|
2024-11
|
1132
|
2,454
|
628,864
|
|
2024-10
|
1139
|
2,259
|
583,429
|
|
2024-09
|
1130
|
2,358
|
607,106
|
|
2024-08
|
1140
|
2,469
|
641,600
|
|
2024-07
|
1131
|
2,513
|
647,474
|
|
2024-06
|
1132
|
2,494
|
645,796
|
|
2024-05
|
1142
|
2,442
|
637,762
|
|
2024-04
|
1144
|
2,408
|
629,778
|
|
2024-03
|
1142
|
2,482
|
647,955
|
|
2024-02
|
1151
|
2,262
|
595,044
|
|
2024-01
|
1143
|
2,255
|
588,468
|
|
2023-12
|
1158
|
3,043
|
794,650
|
|
2023-11
|
1157
|
2,431
|
633,529
|
|
2023-10
|
1160
|
2,307
|
603,984
|
|
2023-09
|
1159
|
2,326
|
609,324
|
|
2023-08
|
1153
|
2,366
|
618,411
|
|
2023-07
|
1167
|
2,463
|
650,615
|
|
2023-06
|
1180
|
2,464
|
657,548
|
|
2023-05
|
1169
|
2,271
|
620,896
|
|
2023-04
|
1167
|
2,319
|
614,205
|
|
2023-03
|
1169
|
2,241
|
595,618
|
|
2023-02
|
1172
|
2,071
|
555,309
|
|
2023-01
|
1192
|
2,028
|
551,168
|
|
2022-12
|
1210
|
2,578
|
699,359
|
|
2022-11
|
1207
|
2,286
|
619,710
|
|
2022-10
|
1211
|
2,073
|
561,855
|
|
2022-09
|
1225
|
2,216
|
607,123
|
|
2022-08
|
1242
|
2,667
|
747,168
|
|
2022-07
|
1244
|
2,879
|
810,457
|
|
2022-06
|
1243
|
2,700
|
758,637
|
|
2022-05
|
1244
|
2,545
|
733,272
|
|
2022-04
|
1248
|
4,405
|
1,247,450
|
|
2022-03
|
1244
|
2,233
|
631,553
|
|
2022-02
|
1226
|
2,886
|
802,874
|
|
2022-01
|
1224
|
2,238
|
622,123
|
|
2021-12
|
1229
|
2,227
|
617,506
|
|
2021-11
|
1232
|
2,058
|
575,698
|
|
2021-10
|
1238
|
1,994
|
560,987
|
|
2021-09
|
1247
|
2,030
|
575,915
|
|
2021-08
|
1263
|
2,248
|
646,750
|
|
2021-07
|
1267
|
2,309
|
667,104
|
|
2021-06
|
1135
|
2,247
|
581,714
|
|
2021-05
|
1124
|
2,180
|
576,103
|
|
2021-04
|
1119
|
2,034
|
527,145
|
|
2021-03
|
1118
|
3,392
|
870,439
|
|
2021-02
|
1118
|
2,018
|
518,815
|
|
2021-01
|
1121
|
2,056
|
529,348
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.