Oficialus pavadinimas: Visagino šeimos krizių centras

Visagino šeimos krizių centras Įmonės kodas 155977391

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Visagino šeimos krizių centras (draudėjo kodas 841297, mokesčių mokėtojo kodas 155977391) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-01 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Visagino šeimos krizių centras (155977391) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-01 2 - -
2023-12 4 403 379
2023-11 4 546 501
2023-10 4 546 501
2023-09 4 546 501
2023-08 5 539 625
2023-07 5 524 606
2023-06 4 248 213
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 5 620 741
2022-11 3 - -
2022-10 5 1,220 1,430
2022-09 5 1,646 1,931
2022-08 5 1,055 1,223
2022-07 6 1,018 1,407
2022-06 5 2,770 3,174
2022-05 6 1,091 1,529
2022-04 6 1,588 2,155
2022-03 5 1,270 1,477
2022-02 7 721 1,185
2022-01 6 514 715
2021-12 8 1,473 2,815
2021-11 8 1,535 2,935
2021-10 8 1,296 2,477
2021-09 7 1,402 2,340
2021-08 7 919 1,536
2021-07 6 2,173 3,119
2021-06 6 1,578 2,256
2021-05 6 1,392 1,982
2021-04 6 1,296 1,846
2021-03 8 1,697 3,190
2021-02 8 1,103 2,091
2021-01 8 1,105 2,095
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų