Oficialus pavadinimas: A. PŪKO ĮMONĖ

A. PŪKO ĮMONĖ Įmonės kodas 155602690

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje A. PŪKO ĮMONĖ (draudėjo kodas 150910, mokesčių mokėtojo kodas 155602690) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

A. PŪKO ĮMONĖ (155602690) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 446 505
2024-08 5 643 745
2024-07 4 650 595
2024-06 4 834 795
2024-05 4 926 883
2024-04 4 862 822
2024-03 4 862 822
2024-02 4 862 822
2024-01 4 837 798
2023-12 4 732 697
2023-11 4 785 748
2023-10 4 800 763
2023-09 4 800 763
2023-08 4 815 778
2023-07 4 778 742
2023-06 4 800 763
2023-05 4 800 763
2023-04 4 800 763
2023-03 4 800 763
2023-02 4 800 763
2023-01 4 800 763
2022-12 4 730 696
2022-11 4 730 696
2022-10 4 730 696
2022-09 4 730 696
2022-08 4 750 716
2022-07 4 709 677
2022-06 4 730 631
2022-05 4 730 631
2022-04 4 730 631
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 680 591
2021-04 4 742 651
2021-03 4 742 651
2021-02 4 742 651
2021-01 4 742 651
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų