Oficialus pavadinimas: IĮ NUTSUBIDZE VAIRAVIMO MOKYKLA

IĮ NUTSUBIDZE VAIRAVIMO MOKYKLA Įmonės kodas 155587936

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje IĮ NUTSUBIDZE VAIRAVIMO MOKYKLA (draudėjo kodas 158555, mokesčių mokėtojo kodas 155587936) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

IĮ NUTSUBIDZE VAIRAVIMO MOKYKLA (155587936) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 316 492
2024-02 7 338 523
2024-01 7 363 569
2023-12 6 365 499
2023-11 7 297 472
2023-10 8 328 609
2023-09 8 405 760
2023-08 8 291 546
2023-07 6 321 445
2023-06 6 311 431
2023-05 6 315 436
2023-04 6 306 423
2023-03 5 335 384
2023-02 5 305 348
2023-01 6 219 300
2022-12 8 447 842
2022-11 7 496 818
2022-10 7 525 864
2022-09 8 434 811
2022-08 8 359 665
2022-07 8 460 863
2022-06 8 405 757
2022-05 7 534 881
2022-04 8 355 660
2022-03 7 518 851
2022-02 7 413 671
2022-01 7 539 882
2021-12 7 546 891
2021-11 6 581 819
2021-10 7 472 775
2021-09 8 436 815
2021-08 7 440 718
2021-07 8 419 783
2021-06 7 479 783
2021-05 7 448 731
2021-04 7 444 724
2021-03 7 446 728
2021-02 7 436 712
2021-01 7 436 712
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų