Oficialus pavadinimas: K. LABUČIO ĮMONĖ

K. LABUČIO ĮMONĖ Įmonės kodas 154335989

K. LABUČIO ĮMONĖ PVM kodas LT543359811 nuo 2004-03-01 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje K. LABUČIO ĮMONĖ (draudėjo kodas 822896, mokesčių mokėtojo kodas 154335989) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

K. LABUČIO ĮMONĖ (154335989) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 820 785
2024-02 4 820 785
2024-01 4 820 785
2023-12 4 745 713
2023-11 4 745 713
2023-10 4 745 723
2023-09 4 745 723
2023-08 4 745 723
2023-07 4 745 723
2023-06 4 745 723
2023-05 4 745 723
2023-04 4 745 723
2023-03 3 - -
2023-02 4 652 633
2023-01 4 745 723
2022-12 4 648 629
2022-11 4 648 629
2022-10 5 588 712
2022-09 4 648 629
2022-08 5 551 669
2022-07 6 893 1,299
2022-06 6 559 813
2022-05 5 664 804
2022-04 5 664 804
2022-03 5 636 770
2022-02 5 664 804
2022-01 6 634 922
2021-12 6 594 861
2021-11 6 594 861
2021-10 6 523 760
2021-09 5 584 709
2021-08 5 584 709
2021-07 5 546 662
2021-06 4 562 545
2021-05 4 562 545
2021-04 5 501 608
2021-03 5 573 695
2021-02 4 570 553
2021-01 4 494 480
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų