Oficialus pavadinimas: "Lauveka", UAB

"Lauveka", UAB Įmonės kodas 153676546

"Lauveka", UAB PVM kodas LT536765419 nuo 1997-12-01 (prieš 26 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lauveka", UAB (draudėjo kodas 556174, mokesčių mokėtojo kodas 153676546) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Lauveka", UAB (153676546) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 758 905
2024-02 5 742 878
2024-01 5 624 743
2023-12 5 659 782
2023-11 5 733 866
2023-10 5 788 931
2023-09 5 776 916
2023-08 5 792 936
2023-07 5 766 930
2023-06 5 731 887
2023-05 5 813 987
2023-04 6 609 886
2023-03 5 576 699
2023-02 6 713 1,038
2023-01 6 710 1,034
2022-12 6 547 791
2022-11 6 564 814
2022-10 6 640 925
2022-09 6 647 936
2022-08 6 607 878
2022-07 6 589 852
2022-06 7 615 1,037
2022-05 6 656 948
2022-04 6 640 925
2022-03 6 649 938
2022-02 6 583 842
2022-01 6 549 794
2021-12 7 463 776
2021-11 6 456 653
2021-10 7 496 831
2021-09 7 451 756
2021-08 8 549 1,032
2021-07 8 525 989
2021-06 7 513 859
2021-05 7 490 820
2021-04 7 427 713
2021-03 7 498 832
2021-02 7 489 817
2021-01 7 425 711
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų