Oficialus pavadinimas: "Grobšto ragas", UAB

"Grobšto ragas", UAB Įmonės kodas 152760169

"Grobšto ragas", UAB PVM kodas LT527601610 nuo 1999-07-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Grobšto ragas", UAB (draudėjo kodas 375546, mokesčių mokėtojo kodas 152760169) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Grobšto ragas", UAB (152760169) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 989 939
2023-10 4 942 893
2023-09 10 669 1,558
2023-08 13 824 2,463
2023-07 13 767 2,290
2023-06 10 529 1,221
2023-05 6 679 939
2023-04 4 435 398
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 2 - -
2022-10 4 632 583
2022-09 8 592 1,105
2022-08 14 750 2,392
2022-07 15 741 2,535
2022-06 14 676 2,189
2022-05 9 607 1,274
2022-04 5 763 892
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 370 348
2021-12 4 859 823
2021-11 3 - -
2021-10 5 715 858
2021-09 10 886 2,119
2021-08 19 563 2,493
2021-07 19 587 2,600
2021-06 17 434 1,757
2021-05 6 585 838
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų