Oficialus pavadinimas: "Kopos", UAB

"Kopos", UAB Įmonės kodas 152706068

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kopos", UAB (draudėjo kodas 375031, mokesčių mokėtojo kodas 152706068) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Kopos", UAB (152706068) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 4 319 280
2024-07 5 611 711
2024-06 4 623 585
2024-05 5 717 848
2024-04 5 650 769
2024-03 4 531 495
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 2 - -
2023-11 4 325 297
2023-10 4 480 457
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 488 464
2023-06 4 426 393
2023-05 5 553 653
2023-04 5 585 693
2023-03 5 616 726
2023-02 4 563 530
2023-01 4 621 583
2022-12 4 511 475
2022-11 4 500 465
2022-10 4 462 428
2022-09 4 540 502
2022-08 4 590 544
2022-07 4 499 464
2022-06 4 511 474
2022-05 4 540 502
2022-04 4 499 464
2022-03 4 540 502
2022-02 4 490 456
2022-01 4 511 474
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 298 266
2021-08 4 518 474
2021-07 4 439 399
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų