Oficialus pavadinimas: MIŠKINIENĖS RELIGINĖS ATRIBUTIKOS ĮMONĖ

MIŠKINIENĖS RELIGINĖS ATRIBUTIKOS ĮMONĖ Įmonės kodas 152502489

MIŠKINIENĖS RELIGINĖS ATRIBUTIKOS ĮMONĖ PVM kodas LT100000968514 nuo 2004-05-03 (prieš 20 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje MIŠKINIENĖS RELIGINĖS ATRIBUTIKOS ĮMONĖ (draudėjo kodas 366297, mokesčių mokėtojo kodas 152502489) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

MIŠKINIENĖS RELIGINĖS ATRIBUTIKOS ĮMONĖ (152502489) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 2 - -
2023-09 8 248 466
2023-08 2 - -
2023-07 4 343 321
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 7 266 433
2022-08 2 - -
2022-07 4 307 284
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 6 204 284
2021-08 2 - -
2021-07 4 267 245
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų