Oficialus pavadinimas: "Dzūkija", UAB

"Dzūkija", UAB Įmonės kodas 152003664

"Dzūkija", UAB PVM kodas LT100002728513 nuo 2006-12-04 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dzūkija", UAB (draudėjo kodas 585117, mokesčių mokėtojo kodas 152003664) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Dzūkija", UAB (152003664) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 841 978
2024-02 5 924 1,066
2024-01 5 697 802
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 1,292 1,142
2023-07 3 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 652 605
2023-03 5 694 792
2023-02 5 841 970
2023-01 5 841 970
2022-12 5 693 794
2022-11 5 643 734
2022-10 5 698 801
2022-09 5 731 841
2022-08 5 701 804
2022-07 4 731 663
2022-06 4 652 596
2022-05 4 606 542
2022-04 4 557 495
2022-03 4 731 663
2022-02 4 711 644
2022-01 4 539 478
2021-12 4 578 518
2021-11 4 618 561
2021-10 4 643 581
2021-09 4 643 581
2021-08 4 668 604
2021-07 4 643 581
2021-06 4 646 584
2021-05 4 643 581
2021-04 4 643 581
2021-03 7 782 1,216
2021-02 7 594 930
2021-01 7 574 899
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų