Oficialus pavadinimas: "Blakštas", UAB

"Blakštas", UAB Įmonės kodas 151427959

"Blakštas", UAB PVM kodas LT514279515 nuo 2000-06-15 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Blakštas", UAB (draudėjo kodas 542705, mokesčių mokėtojo kodas 151427959) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Blakštas", UAB (151427959) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 2 - -
2022-05 7 2,041 3,421
2022-04 8 723 1,380
2022-03 8 675 1,287
2022-02 8 770 1,472
2022-01 8 746 1,426
2021-12 8 800 1,536
2021-11 8 746 1,425
2021-10 8 788 1,506
2021-09 8 716 1,362
2021-08 8 675 1,288
2021-07 8 846 1,615
2021-06 8 827 1,564
2021-05 8 1,059 2,015
2021-04 8 779 1,484
2021-03 8 779 1,484
2021-02 8 779 1,484
2021-01 8 779 1,484
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų