Oficialus pavadinimas: "Tomdenta", UAB

"Tomdenta", UAB Įmonės kodas 151378387

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tomdenta", UAB (draudėjo kodas 539261, mokesčių mokėtojo kodas 151378387) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Tomdenta", UAB (151378387) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 4 1,080 1,049
2024-03 4 1,194 1,159
2024-02 4 1,200 1,165
2024-01 4 1,174 1,140
2023-12 4 985 956
2023-11 4 1,005 976
2023-10 4 1,177 1,143
2023-09 4 1,023 993
2023-08 4 968 940
2023-07 4 979 951
2023-06 4 767 745
2023-05 4 1,010 980
2023-04 4 1,037 1,007
2023-03 4 971 943
2023-02 4 816 792
2023-01 4 1,037 1,007
2022-12 4 951 920
2022-11 4 850 822
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų