Oficialus pavadinimas: "Rimotex", UAB

"Rimotex", UAB Įmonės kodas 150135674

"Rimotex", UAB PVM kodas LT501356716 nuo 2002-04-04 (prieš 22 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rimotex", UAB (draudėjo kodas 574207, mokesčių mokėtojo kodas 150135674) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Rimotex", UAB (150135674) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 625 706
2024-02 5 619 698
2024-01 5 595 670
2023-12 5 671 763
2023-11 5 671 763
2023-10 5 627 710
2023-09 5 631 715
2023-08 5 531 599
2023-07 5 531 599
2023-06 5 534 604
2023-05 5 531 599
2023-04 5 531 599
2023-03 5 473 530
2023-02 5 531 572
2023-01 5 486 523
2022-12 5 407 441
2022-11 5 728 785
2022-10 5 470 507
2022-09 5 446 482
2022-08 5 492 531
2022-07 5 486 524
2022-06 5 496 536
2022-05 5 491 529
2022-04 5 548 590
2022-03 5 398 430
2022-02 5 468 505
2022-01 5 468 505
2021-12 5 468 505
2021-11 5 528 569
2021-10 5 522 562
2021-09 5 486 524
2021-08 5 468 505
2021-07 5 477 516
2021-06 5 568 611
2021-05 4 385 335
2021-04 5 468 505
2021-03 5 366 397
2021-02 5 312 340
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų