Oficialus pavadinimas: "Geirida", UAB

"Geirida", UAB Įmonės kodas 150124464

"Geirida", UAB PVM kodas LT100001606712 nuo 2005-05-03 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Geirida", UAB (draudėjo kodas 573676, mokesčių mokėtojo kodas 150124464) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Geirida", UAB (150124464) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 953 870
2024-02 4 967 883
2024-01 4 962 879
2023-12 4 752 692
2023-11 4 566 532
2023-10 4 789 727
2023-09 4 800 737
2023-08 4 794 731
2023-07 4 799 737
2023-06 4 740 683
2023-05 4 763 706
2023-04 4 729 673
2023-03 4 662 614
2023-02 4 687 631
2023-01 4 706 650
2022-12 4 590 550
2022-11 4 687 632
2022-10 4 743 686
2022-09 6 499 678
2022-08 5 812 923
2022-07 4 679 623
2022-06 4 716 659
2022-05 5 784 916
2022-04 5 792 924
2022-03 5 769 898
2022-02 4 702 648
2022-01 4 734 679
2021-12 4 705 653
2021-11 4 687 635
2021-10 4 725 672
2021-09 4 676 624
2021-08 4 676 624
2021-07 4 711 658
2021-06 4 625 574
2021-05 4 691 639
2021-04 4 660 609
2021-03 4 639 588
2021-02 4 582 533
2021-01 5 629 733
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų