Oficialus pavadinimas: "Granito uola", UAB

"Granito uola", UAB Įmonės kodas 149984328

"Granito uola", UAB PVM kodas LT100001405419 nuo 2005-01-27 (prieš 19 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Granito uola", UAB (draudėjo kodas 566382, mokesčių mokėtojo kodas 149984328) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Granito uola", UAB (149984328) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,161 1,042
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 4 1,262 1,157
2023-09 4 1,098 993
2023-08 4 1,098 993
2023-07 4 1,098 993
2023-06 4 1,064 964
2023-05 4 1,015 923
2023-04 3 - -
2023-03 4 819 800
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 992 964
2022-09 4 963 935
2022-08 4 831 806
2022-07 4 956 928
2022-06 4 956 904
2022-05 4 969 917
2022-04 4 956 904
2022-03 4 827 777
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 932 880
2021-09 4 910 857
2021-08 4 823 775
2021-07 4 823 775
2021-06 4 823 759
2021-05 4 823 759
2021-04 4 823 759
2021-03 4 764 703
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų