Oficialus pavadinimas: "Alremsta", UAB

"Alremsta", UAB Įmonės kodas 149954146

"Alremsta", UAB PVM kodas LT100002767110 nuo 2006-12-22 (prieš 17 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Alremsta", UAB (draudėjo kodas 564844, mokesčių mokėtojo kodas 149954146) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Alremsta", UAB (149954146) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 221 204
2024-02 4 204 190
2024-01 4 229 211
2023-12 4 203 188
2023-11 4 229 210
2023-10 3 - -
2023-09 4 234 214
2023-08 5 212 244
2023-07 5 222 256
2023-06 5 169 195
2023-05 5 169 195
2023-04 5 155 180
2023-03 4 127 123
2023-02 4 120 116
2023-01 6 168 235
2022-12 6 152 214
2022-11 6 224 319
2022-10 6 195 267
2022-09 6 209 292
2022-08 5 253 299
2022-07 7 329 515
2022-06 5 349 380
2022-05 5 340 368
2022-04 8 287 524
2022-03 7 385 611
2022-02 7 371 586
2022-01 7 354 568
2021-12 6 170 239
2021-11 4 127 123
2021-10 6 140 192
2021-09 6 264 346
2021-08 7 454 733
2021-07 7 430 698
2021-06 6 429 605
2021-05 5 483 572
2021-04 5 477 565
2021-03 6 522 741
2021-02 6 535 760
2021-01 7 550 897
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų