Oficialus pavadinimas: "Fidėja", UAB

"Fidėja", UAB Įmonės kodas 148369549

"Fidėja", UAB PVM kodas LT483695414 nuo 2003-08-01 (prieš 21 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Fidėja", UAB (draudėjo kodas 225134, mokesčių mokėtojo kodas 148369549) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Fidėja", UAB (148369549) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 837 740
2024-02 4 837 740
2024-01 4 730 636
2023-12 4 752 665
2023-11 4 752 665
2023-10 4 963 844
2023-09 4 952 835
2023-08 4 952 835
2023-07 4 952 835
2023-06 4 952 835
2023-05 4 952 835
2023-04 4 952 835
2023-03 4 952 835
2023-02 4 952 835
2023-01 4 952 835
2022-12 4 897 785
2022-11 4 897 785
2022-10 4 897 785
2022-09 4 897 785
2022-08 4 780 685
2022-07 4 755 664
2022-06 4 774 680
2022-05 4 822 725
2022-04 4 772 676
2022-03 4 772 676
2022-02 4 772 676
2022-01 4 772 676
2021-12 4 728 635
2021-11 4 726 633
2021-10 4 728 635
2021-09 4 728 635
2021-08 4 728 635
2021-07 4 728 635
2021-06 4 728 635
2021-05 4 728 635
2021-04 4 528 465
2021-03 4 528 465
2021-02 4 528 465
2021-01 4 528 465
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų