Oficialus pavadinimas: "Evalaistė", UAB

"Evalaistė", UAB Įmonės kodas 148056643

"Evalaistė", UAB PVM kodas LT100010875818 nuo 2017-05-03 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Evalaistė", UAB (draudėjo kodas 211963, mokesčių mokėtojo kodas 148056643) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Evalaistė", UAB (148056643) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 681 634
2024-02 3 - -
2024-01 4 630 580
2023-12 5 500 584
2023-11 6 357 496
2023-10 5 458 531
2023-09 5 470 547
2023-08 5 506 589
2023-07 6 492 689
2023-06 6 483 677
2023-05 5 482 559
2023-04 5 469 542
2023-03 4 556 514
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 5 441 509
2022-11 6 334 460
2022-10 6 351 485
2022-09 6 367 510
2022-08 9 301 631
2022-07 7 319 516
2022-06 6 369 509
2022-05 4 513 472
2022-04 5 296 333
2022-03 5 253 282
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 7 251 403
2021-11 8 243 444
2021-10 8 240 439
2021-09 5 353 401
2021-08 5 374 429
2021-07 8 276 508
2021-06 8 297 535
2021-05 7 292 458
2021-04 4 407 362
2021-03 5 349 387
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų