Oficialus pavadinimas: "PAVARA", UAB

"PAVARA", UAB Įmonės kodas 147064046

"PAVARA", UAB PVM kodas LT470640419 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "PAVARA", UAB (draudėjo kodas 205133, mokesčių mokėtojo kodas 147064046) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"PAVARA", UAB (147064046) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 526 475
2024-02 4 526 475
2024-01 4 524 473
2023-12 4 413 377
2023-11 4 500 451
2023-10 4 505 454
2023-09 4 505 454
2023-08 4 509 458
2023-07 4 528 474
2023-06 4 509 458
2023-05 4 515 463
2023-04 4 513 462
2023-03 4 505 454
2023-02 4 511 459
2023-01 4 508 457
2022-12 4 468 420
2022-11 4 462 415
2022-10 4 465 417
2022-09 4 486 435
2022-08 4 463 416
2022-07 4 465 417
2022-06 4 475 426
2022-05 4 460 413
2022-04 4 464 416
2022-03 4 488 438
2022-02 4 390 354
2022-01 4 465 417
2021-12 4 461 412
2021-11 4 486 432
2021-10 4 435 389
2021-09 5 390 434
2021-08 5 480 530
2021-07 6 468 526
2021-06 5 410 463
2021-05 6 380 505
2021-04 6 425 562
2021-03 6 365 486
2021-02 5 478 528
2021-01 5 478 528
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų