Oficialus pavadinimas: "ŠIAULEKSA", UAB

"ŠIAULEKSA", UAB Įmonės kodas 145812758

"ŠIAULEKSA", UAB PVM kodas LT458127515 nuo 2010-12-13 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ŠIAULEKSA", UAB (draudėjo kodas 974952, mokesčių mokėtojo kodas 145812758) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"ŠIAULEKSA", UAB (145812758) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 3 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 35 32
2022-11 4 31 29
2022-10 4 31 28
2022-09 4 30 27
2022-08 4 30 27
2022-07 4 31 29
2022-06 4 31 28
2022-05 4 30 27
2022-04 4 31 29
2022-03 4 29 27
2022-02 4 28 26
2022-01 4 30 28
2021-12 4 26 24
2021-11 4 37 33
2021-10 4 45 41
2021-09 5 46 53
2021-08 4 52 47
2021-07 4 54 50
2021-06 4 81 76
2021-05 4 199 191
2021-04 5 171 204
2021-03 5 305 345
2021-02 5 364 428
2021-01 5 364 428
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų