Oficialus pavadinimas: ŠIAULIŲ CHIRURGINĖS PAGALBOS CENTRAS, UAB

ŠIAULIŲ CHIRURGINĖS PAGALBOS CENTRAS, UAB Įmonės kodas 145762465

ŠIAULIŲ CHIRURGINĖS PAGALBOS CENTRAS, UAB PVM kodas LT100011236219 nuo 2017-11-07 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje ŠIAULIŲ CHIRURGINĖS PAGALBOS CENTRAS, UAB (draudėjo kodas 974120, mokesčių mokėtojo kodas 145762465) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 23 darbuotojai (apdraustieji).

ŠIAULIŲ CHIRURGINĖS PAGALBOS CENTRAS, UAB (145762465) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 23 785 3,760
2022-12 1 - -
2022-11 25 249 1,158
2022-10 17 434 1,292
2022-09 28 419 2,147
2022-08 33 781 5,354
2022-07 33 922 6,016
2022-06 35 1,003 7,692
2022-05 38 933 7,779
2022-04 38 893 7,414
2022-03 40 1,103 9,620
2022-02 41 1,041 9,311
2022-01 40 903 7,867
2021-12 39 1,008 5,537
2021-11 39 925 5,275
2021-10 39 938 5,276
2021-09 40 966 7,487
2021-08 39 934 7,855
2021-07 40 762 6,575
2021-06 41 1,721 15,104
2021-05 41 1,118 9,881
2021-04 40 1,102 9,525
2021-03 41 1,124 9,912
2021-02 41 841 7,468
2021-01 41 733 6,509
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų