Oficialus pavadinimas: Daugiabučio namo Lyros g. 22 savininkų bendrija

Daugiabučio namo Lyros g. 22 savininkų bendrija Įmonės kodas 145513987

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Daugiabučio namo Lyros g. 22 savininkų bendrija (draudėjo kodas 271939, mokesčių mokėtojo kodas 145513987) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Daugiabučio namo Lyros g. 22 savininkų bendrija (145513987) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 279 262
2022-11 4 147 136
2022-10 4 147 136
2022-09 4 147 136
2022-08 4 147 136
2022-07 4 147 136
2022-06 4 147 136
2022-05 5 238 281
2022-04 4 147 135
2022-03 4 147 135
2022-02 4 147 135
2022-01 4 147 135
2021-12 4 147 134
2021-11 4 137 125
2021-10 4 147 134
2021-09 4 147 134
2021-08 4 147 134
2021-07 4 147 134
2021-06 4 147 134
2021-05 4 147 134
2021-04 4 147 134
2021-03 4 150 137
2021-02 4 147 134
2021-01 4 147 134
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų