Oficialus pavadinimas: "MONAR HOME", UAB

"MONAR HOME", UAB Įmonės kodas 145181168

"MONAR HOME", UAB PVM kodas LT451811610 nuo 2009-06-09 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MONAR HOME", UAB (draudėjo kodas 270651, mokesčių mokėtojo kodas 145181168) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"MONAR HOME", UAB (145181168) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 805 1,293
2024-02 6 681 886
2024-01 5 806 889
2023-12 5 756 828
2023-11 5 739 817
2023-10 6 647 852
2023-09 6 805 1,059
2023-08 6 809 1,089
2023-07 6 651 887
2023-06 5 754 853
2023-05 5 799 905
2023-04 5 799 905
2023-03 5 781 884
2023-02 5 659 736
2023-01 4 661 593
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 692 619
2022-08 4 662 586
2022-07 4 718 641
2022-06 4 691 618
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 6 723 890
2022-02 6 783 975
2022-01 6 631 781
2021-12 5 597 605
2021-11 5 573 572
2021-10 6 474 568
2021-09 6 599 705
2021-08 7 586 781
2021-07 7 672 872
2021-06 7 672 872
2021-05 7 476 666
2021-04 4 577 512
2021-03 5 624 685
2021-02 4 526 469
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų