Oficialus pavadinimas: "ROBERTINA", UAB

"ROBERTINA", UAB Įmonės kodas 144574179

"ROBERTINA", UAB PVM kodas LT445741716 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ROBERTINA", UAB (draudėjo kodas 264656, mokesčių mokėtojo kodas 144574179) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"ROBERTINA", UAB (144574179) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 275 380
2024-02 7 344 562
2024-01 7 358 582
2023-12 7 304 497
2023-11 7 305 498
2023-10 7 336 546
2023-09 7 233 374
2023-08 6 245 333
2023-07 6 234 319
2023-06 6 245 333
2023-05 5 200 234
2023-04 5 180 211
2023-03 5 264 302
2023-02 5 252 288
2023-01 5 277 316
2022-12 5 248 282
2022-11 5 240 274
2022-10 5 248 282
2022-09 5 255 290
2022-08 5 233 264
2022-07 4 335 308
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 4 264 231
2022-03 4 261 226
2022-02 4 231 201
2022-01 4 255 220
2021-12 4 238 206
2021-11 4 218 189
2021-10 4 232 201
2021-09 3 - -
2021-08 4 222 193
2021-07 4 232 201
2021-06 4 232 201
2021-05 4 224 194
2021-04 4 232 201
2021-03 4 238 206
2021-02 4 212 184
2021-01 4 218 189
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų