Oficialus pavadinimas: "KELTAS", UAB

"KELTAS", UAB Įmonės kodas 144369854

"KELTAS", UAB PVM kodas LT443698515 nuo 1996-02-01 (prieš 28 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KELTAS", UAB (draudėjo kodas 262245, mokesčių mokėtojo kodas 144369854) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"KELTAS", UAB (144369854) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 871 762
2024-02 4 928 817
2024-01 5 882 986
2023-12 5 844 948
2023-11 5 793 892
2023-10 5 1,104 1,270
2023-09 5 595 665
2023-08 6 711 958
2023-07 6 803 1,075
2023-06 6 846 1,131
2023-05 6 848 1,134
2023-04 6 808 1,082
2023-03 5 757 843
2023-02 4 842 742
2023-01 4 794 695
2022-12 5 852 973
2022-11 5 690 780
2022-10 5 742 834
2022-09 5 676 762
2022-08 5 661 739
2022-07 5 620 704
2022-06 6 592 801
2022-05 6 648 874
2022-04 6 638 859
2022-03 6 610 824
2022-02 6 606 819
2022-01 6 601 805
2021-12 6 520 696
2021-11 6 559 752
2021-10 6 564 760
2021-09 6 564 760
2021-08 6 566 763
2021-07 6 564 760
2021-06 5 512 585
2021-05 5 520 593
2021-04 5 549 624
2021-03 5 549 624
2021-02 5 549 624
2021-01 5 549 624
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų