Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras

Viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras Įmonės kodas 144132264

Viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras PVM kodas LT441322610 nuo 1997-02-01 (prieš 27 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras (draudėjo kodas 262717, mokesčių mokėtojo kodas 144132264) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2022-08 mėnesio gale dirbo 116 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga Šiaulių darbo rinkos mokymo centras (144132264) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2022-08 116 1,983 52,313
2022-07 121 1,317 36,926
2022-06 134 1,382 42,879
2022-05 128 1,312 38,659
2022-04 125 1,232 35,485
2022-03 123 1,184 33,482
2022-02 117 1,108 29,829
2022-01 118 1,151 31,189
2021-12 122 1,115 31,226
2021-11 123 1,125 31,715
2021-10 124 1,088 30,925
2021-09 115 1,136 29,957
2021-08 101 1,168 26,958
2021-07 106 1,143 27,625
2021-06 107 1,149 28,098
2021-05 107 1,253 30,222
2021-04 104 1,078 25,590
2021-03 106 1,142 27,773
2021-02 103 1,045 24,570
2021-01 104 1,118 26,405
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų