Oficialus pavadinimas: "ILANGA", UAB

"ILANGA", UAB Įmonės kodas 141937650

"ILANGA", UAB PVM kodas LT419376515 nuo 2018-02-26 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ILANGA", UAB (draudėjo kodas 915079, mokesčių mokėtojo kodas 141937650) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"ILANGA", UAB (141937650) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,100 1,068
2024-02 4 1,075 1,043
2024-01 4 1,125 1,092
2023-12 4 635 616
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 1,097 1,065
2023-07 4 1,092 1,060
2023-06 4 998 969
2023-05 4 997 968
2023-04 4 835 811
2023-03 4 1,126 1,093
2023-02 4 542 526
2023-01 4 1,125 1,092
2022-12 4 1,100 1,060
2022-11 4 795 765
2022-10 4 1,042 1,004
2022-09 4 1,112 1,071
2022-08 5 1,106 1,330
2022-07 5 1,014 1,220
2022-06 5 969 1,131
2022-05 5 717 847
2022-04 4 717 677
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 4 1,348 1,261
2021-10 4 1,200 1,119
2021-09 4 1,019 963
2021-08 2 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 5 660 793
2021-03 4 615 590
2021-02 4 747 719
2021-01 4 676 650
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų