Oficialus pavadinimas: "Valveka", UAB

"Valveka", UAB Įmonės kodas 141911890

"Valveka", UAB PVM kodas LT419118917 nuo 2000-04-25 (prieš 24 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Valveka", UAB (draudėjo kodas 913323, mokesčių mokėtojo kodas 141911890) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Valveka", UAB (141911890) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 591 813
2024-02 6 555 768
2024-01 6 591 814
2023-12 6 591 813
2023-11 6 590 813
2023-10 6 622 851
2023-09 6 534 739
2023-08 6 436 596
2023-07 5 494 564
2023-06 5 481 550
2023-05 5 506 600
2023-04 5 431 509
2023-03 5 411 488
2023-02 5 398 474
2023-01 5 431 509
2022-12 5 404 477
2022-11 5 431 509
2022-10 5 431 509
2022-09 5 431 509
2022-08 6 389 552
2022-07 6 434 618
2022-06 6 434 618
2022-05 7 454 721
2022-04 6 439 597
2022-03 6 394 540
2022-02 6 457 620
2022-01 6 445 605
2021-12 6 453 611
2021-11 6 446 603
2021-10 6 446 603
2021-09 6 463 624
2021-08 7 422 671
2021-07 6 447 603
2021-06 6 463 624
2021-05 6 463 624
2021-04 6 446 602
2021-03 6 449 606
2021-02 6 449 606
2021-01 6 427 579
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų